Malezya ve Tayland da büyüleyici

ve biz de kapalı! Son olarak, kalkış günü de gelmişti ve yöntemimizi sonunda Güney Doğu Asya’ya kandırdık. Her ikimiz için de maceracı bir hafta oldu ve kötü memleketimiz Sydney’in emzirmesinin yanı sıra, Avustralya’nın doğu kıyı şeridine son derece sert vuran korkunç bir tufan altındaki girdaplar, Tayland’ın nemli olarak terliyoruz. yağmurlu sezon.

Avustralya’daki hava durumu, ayrıldığımızdan beri özellikle korkunçtu – yanı sıra, zamanlamamızdan çok memnunuz. Sosyal ağ, resimlerle doludur ve insanların evlerinin süpürüldüğü hikayeler, 7 metre dalgalar şehir kıyı şeridini ve çok sayıda elektrik kesintisini vurur. Sadece herkesin risksiz ve mümkün olduğunca kuru olmasını umuyoruz.

Bizim için romantik, zarif ama garip bir çılgınca bir yolculuktu. Tayland’da büyüleyici seyahat ve bulabileceğimiz Malezya’da size en iyi ipuçlarından birkaç ipucunu sunabilmemiz için bir havayolu ve bir dizi otelle çalışıyoruz. Şimdiye kadar, size söyleyecek bazı çatlak şeylerimiz var!

İşte en son Instagram Günlüğü ve Seyahat Güncellemesi, hayatın tropiklerinden gelen tüm yöntemi size geliyor – Bonkers Bankok!

Malezya’ya AirAsia uçuşumuzdaki koltuklarımızdan çok etkilendim. İlk kez bir uçuşta tam düz yataklı koltuklar yaşadım ve tipik uçuş yöntemine geri dönmek zor olacağını hissediyorum!

Bu koltukların ne kadar uygun olabileceğine tam olarak şaşırdım. Rutin koltuğunuzdan son derece az şey için check-in’de yükseltebilirsiniz, bu yüzden büyüleyici bir yolculuk veya özel bir fırsat için kesinlikle bunun için giderdim.

Gemide servis son derece samimi olduğu kadar verimlidir, bu da AirAsia uçuşları hakkında duyduklarımızdan birkaçına aykırıdır. Bu adamlar oyunlarını yükseltiyor gibi görünüyor. Bu arada, bu battaniye inanılmaz derecede rahat!

Malezya’da gösterdik ve yöntemimizi otelimize çalıştık. Tam burada olmamız biraz kültür şoku (çoğunlukla iklimdeki modifikasyondan beri), bu yüzden işleri yavaşça alıyoruz. Otelimizdeki havuz – Berjaya Times Square Hotel – Kuala Lumpur’daki en büyük çatı havuzuna sahiptir.

Yine de bir şeyler yavaş yavaş almayacağız. Biz sadece bir gece için de buradayız ve yapacak çok şey var!

Sağlam bir gece uykusundan sonra, Malezya’nın başkentinin uğultu acelesinde olduğu gibi dışarıdayız. İkonik Petronas İkiz Kuleleri için yöntemimizi şehirde yaptık. Tam buradan – KL City Park’ın diğer tarafı – hala bir yürüyüş, bu yüzden buradan manzaranın tadını çıkarmaya karar verdik. O zamanlar The Traders Hotel’deki Sky Bar’dan. Çatı havuz çubuğu orada oldukça gür!

Size KL’deki zamanımız hakkında bilgi verecek çok şeyimiz var, ancak her şey çok çabuk geçiyor, zaten Bangkok’tayız! Buraya geri döndüğümüz için çok heyecanlıyız – son ziyaretimizden bu yana bir yöntem oldu.

Otelimizde kahvaltı oldukça iyi. Bu görüşle birlikte, neredeyse rakipsiz. Central World Satın Alma Merkezi’nin üstündeki Centara Grand Hotel’de kalıyoruz.

Bu yerden son derece etkilendik – özellikle Bangkok’ta ziyaret ettiğimiz ilk çatı barı için ev olduğu için Redsky. Bangkok çatı çubukları hakkında ilk görevlerimizden birinde bile yer aldı.

Tamamen Centara Grand’ın çatı havuzunda gibiyiz. Neredeyse her tarafta sonsuz kenarların yanı sıra şehrin inanılmaz 270 ° manzarası var.

Bugün daha sonra, aynı şekilde bloglamanın streslerine masaj yapmak için aynı zamanda bir tıbbi spa tedavisi aldık!

Bu gece kesinlikle muhteşem oldu. Bugün otelimizin etrafındaki Bangkok’un bölgesel bölgesini keşfetmek, sıkışık pazarlarla savaşmak, rastgele ve lezzetli sokak hawker yemekleri yemek ve korkunç trafik tarafından yönetilmemek için en iyimizi yapıyoruz.

Bir ödül olarak, UNO MAS’da patlama noktasına kadar yedik. Centara Grand’ın 54. seviyesinde, Bangkok’taki en iyi en iyi yürütülen gıda seçeneklerinden biridir. Adından da anlaşılacağı gibi, bu (çok daha fazla) bir İspanyol restoranı.

Bu konum, dilimleme için hazırlanan barda 3 yaşındaki kuru yaşlı bir Jamon bacağına sahip oldukları noktaya kadar ciddi bir şekilde yemek, peynirler, havyar ve Pates, İspanya’dan tüm yöntemi gönderdi. Göreceğiniz en inanılmaz dikey şarap mahzeni. Şişeleri almak için abseil ve cam mahzenden aşağı inen ‘şarap melekleri’ var!

Ve sonra manzara var…

Sonunda, eski uğrakımıza geri döndük: Red Sky. Bangkok’un karıştırıcı sokaklarının üstünde, bu çatı çubuğu radarın altında ironik bir şekilde uçuyor. Çoğu insan doğrudan Banyan Tree veya Hangover II’nin Labua’sına gider, ancak bu bit sayı hala bizim favorimizdir. Sessiz, romantik, arkadaş canlısı ve bu 55 seviyeli gökdelenin kenarına eğiliyor.

Burada daha uzun süre kalmadığımız çok üzücü. Ancak plaj bizim isimlerimizi çağırıyor!

Hua Hin, Bangkok’un yaklaşık 3 saat güneybatısında – ve şaşırtıcı bir şekilde Myanmar sınırına yakın. Buradaki yaşam hızı önemli ölçüde yavaşlıyor, ancak yiyecek hala Bangkok kadar büyük. Gerçekte bunun daha iyi olduğunu belirtiyorum.

Bu restoran – Sopa Seafood – büyük bir mutfak yanı sıra oluklu bir ahır çatısıdır, ancak Taylandlı insanların (burada tek Thais olmayanlar) büyük bir şekilde gösterimleri ve tüm aileleri, son derece son derece Menüler üzerinde biraz İngilizce ve en şaşırtıcı yiyecek kokuları bize bunun iyi olacağını söylüyor.

Son derece sevgili dostumuz Andrew, yaklaşık bir yıl önce taşındı ve bizi SOPA’ya getirdi. Şimdi olduğu gibi o daha da sevgili bir arkadaş.

Bu yemek-bütün derin kızarmış gevrek deniz bas (daha çok Barramundi’ye benziyor), çevre dostu papaya salatası, taze istiridye ve sarımsak, muhteşem özel kızarmış pirinç ve 3 büyük ithal bira-hepsi THB970’e geldi (AU hakkında 35 $, 27 $, 18 £). Harika. yanı sıra inanılmaz taze.

Ah Tayland. Kalplerimiz var!

Sonraki durak, Phuket!

Bu haftanın Seyahat Özeti

Her hafta, seyahatlerimizin daha önce hiç görülmemiş resimlerini kullanarak en sevdiğimiz seyahat destinasyonlarımızdan birkaçı zamanında geri dönüyoruz. İşte bu hafta tekrar bakıyoruz.

Bayan Romance’in bir süre önce Adelaide’e yaptığı gezi harika görünüyordu. Hayır, davet edilmedim, ancak sorun değil. Açık sözlü.

O, orada evlenen ve genellikle oldukça güzel olduğu için oldukça ünlü muhteşem Mt Lofty House’da kaldı. Bayan R orada evlenmiyordu, hatta bir düğüne gitmiyordu, ancak araziyi kontrol etmek ve bunu bulmak için zamanı vardı!

Siena’nın birincil piazza, herkesin en az bir kez deneyimleyebilmesini istediğim bir yer. Ortaçağ binaları ve bu muazzam kule ile kaplı sığ bir kase. Meydanın etrafında dolaşan yıllık at yarışı olan Palio di Siena’nın sahnesi.

Ama burası eşsiz bir yer. İnsanların buluştuğu bir yer, Swiftlerin alacakaranlıkta yukarıda akın ettiği ve zamanın devam ettiği, ancak son derece az sayıda iz bıraktı. Son derece özel.

Siena hakkında daha fazla bilgi için, İtalyan kültürünün bu kalbi için önemli rehberimizi inceleyin.

Venedik de deneyimlenecek bir şey. Ancak birçok insan, önde gelenleri görme konumunda en iyi bitleri kaçırıyor. Burano’ya ulaşmak Venedik’teki çoğu konumdan daha zordur, ancak buna çok değer. Binaların renkleri ve konumun havası son derece özel bir yerde üretiyor.

Burano incelememize buradan göz atın.

Venedik konusunda, geçen hafta buradaki turist yolunun dövülmüş pistinden uzaklaşmanız gereken birkaç şeyden birkaçını besteledik.

Venedik’in ‘arka sokakları’ kanallarıdır ve yiyecekleri sulu kültürünü gösterir. Tam işte buradayken yapmanız gereken 5 şey var.

Ayrıca İtalya’da – Toskana’ya geri döndüğünde, Lucignano’nun biraz kasabası, Bayan Romance’den harika bir twirl sahnesiydi. İki sevgili arkadaşın evlendiğini görmek için buradaydık, yanı sıra sadece hedef düğünlere gitmek için bir rehber oluşturmak için bir kavramı teşvik etti, ancak aynı şekilde Bayan Romance için tam olarak düğün olayının saçını nasıl yapacağınız konusunda bir e -kitap kalemine Yurtdışında evlenmek! Düzenleyin!

Umarız bu haftanın Vagabond Instagram günlüğünü beğenmişsinizdir. Kesinlikle üretmekten keyif aldık. Önümüzdeki haftanın çok daha fazla plaj zamanı olacağını incelediğinizden emin olun, şimdi Phuket’e vurmak üzereyiz!

Bize tam olarak haftanızın nasıl olduğunu söyleyin – özellikle Aussie Doğu kıyı şeridi havasıyla uğraştıysanız. Sizden haber almak istiyoruz.

MR ve Mrs Romance tarafından Instagram üzerinden görüntüler: @Mrandmrsromance, @hairromance, @Christina.Butcher – Bayan R’nin Insta hesabı ve @angryBastard elbette!