Moğol anıları – Moğolistan’daki zamanımızın kapalıyken 30 günlük seyahat

bir toplantı, ikimiz de tüm ayın nereye gittiğinden emin değiliz?! Trans-Moğol treninde 30 saatlik bir yolculuktan sonra Ulan Bator’da geldiğimiz gibi geliyor.

Başardık! Pekin’den 30 saatlik bir tren yolculuğundan sonra Ulan Bator’da gösteriliyor
Şimdi sırt çantalarımızı toplarken ve Rusya ile seyahat ettiği bir sonraki bölümümüz için bir plan yaparken, ikimiz de burada zamanımızı sevgiyle yansıtıyoruz.

Güneşte kurutan gıda ile vagon
Moğolistan’da 30 günlük seyahatimiz boyunca, ülke, kültür ve gelenekler hakkında çok şey keşfettik. Herkesin en büyük kutlamasını, Naadam kutlamalarını deneyimlemek ve standart boğaz şarkılarını duymak ve kabile dansını görmek için şanslıydık.

Naadam kutlamasını görmek, Moğolistan’a her türlü gezinin vurgulanması
Yerden bir Ger’in geliştirilmesine yardımcı olduk ve daha önce hiç yabancıları görmemiş, hediyeler, yiyecek ve misafirperverlikle duş alırken hanehalklarına davet edildik.

Moğolistan’daki seyahatlerimizden memnun olduğumuz birçok dost bölgesel insandan bazıları
Yöntemimizi büyük pazarlarla gezdirdik ve geçmişi ulusal müzelerde düşündük.

Dinozor Gobi Çölü’nde bulundu
Kanyonlarla ata bindik ve çeşitli Gobi çölünde büyük kum tepeleri tırmandık. 6 günlük Moğol çöl gezimiz, asla unutamayacağımız bir deneyimin yanı sıra büyük bir eğlence oldu.

Gobi çölünün sansasyonel kum tepeleri
Chulut Nehri boyunca 8 günlük destansı bir gezi ile yöntemimizi bağımsız olarak gezmek için bir pusulanın yanı sıra bir harita kullandık. Biz avlandık, kamp yaptık, yürüyüş yaptık ve her türlü araziyle yürüdük… şiddetli yağmur yağışlarına dayanırken.

Chulut Nehri boyunca yürüyüş, trekking, balıkçılık ve kamp yapmak

Manastırların yanı sıra dağlar, develer, atlar, aydınlık göller ve acele nehirler gördük.

Moğolistan’da Güzel Tsagaan Nuur (Beyaz Göl)
Potansiyel olarak sayabileceğimizden çok daha fazla keçi, inek, yak ve koyunla karşılaştık ve Hungry Eagles ve Hawks’tan kurtarılan vahşi bir baykuşa tanık olduk.

Güzel (ama taşlaşmış) baykuş – günlerde kartallar ve şahinler tarafından saldırıya uğradı
Çin’de ciddi tuhaf sokak gıdaları lezzetli görünmesini sağlayan gizli etlerin yanı sıra tüm şekillerin, boyutların ve lezzetlerin sütleri yedik! Bazı kabataslak enfiye kokusunun yanı sıra bazı ciddi bölgesel likörleri örnekledik.

Süt ürünleri, at eti, enfiye şişesi ve taze öldürülen koyun
Biz GER kampları, misafirhaneler, perili oteller, pansiyonlar yanı sıra yıldızlar altında kamp kaldı.

Bizim sıcak ve gece için rahat ger!

Otobüs, van, deve, at, araç ve trenle bindik.

Gobi Çölü’ndeki kum tepelerine develer binmek
Bazı müthiş insanları tatmin ettik ve bu keşfedilmemiş vahşi ülkede olumlu deneyimler yoktu.

Moğolistan halkı hiçbir şey değildi, ancak misafirperver, arkadaş canlısı ve misafirperver
Burada Moğolistan’da geçirilen zaman, veda etmek için talihsiz olsak da, son derece unutulmaz olmuştur, yakında bu gizemli ülkeye geri döneceğimizi anlıyoruz.

Moğolistan’a geri dönmek için sabırsızlanıyoruz !!

Şimdi seyahatlerimizin bir sonraki ayağımıza girme zamanı, Trans-Sibirya trenine atlıyoruz ve popüler ve muhteşem Baikal Gölü’ne 30 saatten fazla yolculuğa çıkıyoruz!

Moğolistan’a seyahat etme hakkında çok daha fazla bilgi için, Moğolistan’ı sırt çantasıyla yönlendirin.

Çok daha fazla Moğol Seyahat Blogları

Beğeniyor mu? İğnele!

Feragatname: Yoldaki keçiler, Amazon ortağı ve aynı zamanda diğer bazı perakendeciler için bir bağlı kuruluş. Bu, blogumuzdaki bağlantıları tıklatırsanız ve bu perakendecilerden satın alırsanız komisyonlar yaptığımızı gösterir.