Hangisi daha yaşlı – St Albans mı Londra mı?

Elbette, herkes Londra’yı duydu, ancak herkes St Albans’ı anlamıyor. Londra’nın hemen kuzeyindeki muhteşem bir tarihi kasaba ve bu normal baskıda her ikisine de gidiyoruz.

Bu yüzden, arkadaşları yakalarken, İngiltere’nin en eski kısımlarından birkaçını inceleme imkanı elde ediyoruz.

Ve bu arada, St Albans Londra’dan biraz daha yaşlı.

St Albans’ın Demir Çağı’nda Verlamyon olarak adlandırılan Keltler tarafından kurulduğuna dair kanıtlar var, Londra (veya Londinium) sadece 2000 yıl önce bir Roma yerleşimi idi.

Umarım bu normal baskıyı beğenirsiniz.

Jim ve Christina XX

Mavi gökyüzü bu yolculukta bizimle uyuyor ve daha mutlu olamadık. Şimdi, mevsimler değiştikçe, sonbahar yapraklarını fotoğraflamayı bırakamıyorum. St Albans’ın bir gösteri yaptığının yanı sıra renklerin dönüşünü izlemeyi seviyorum.

Serendipity anında, en sevdiğimiz Amerikalılar da St Albans’ta!

San Sebastian’a ve Prag’a yapılan bir geziden sonra son duraklarında, bir yeniden birleşme için arkadaşımız Charlotte ile koordinasyon sağlıyorlar. En son birlikte olduğumuzda geçen yılın başında Bronte’deydi. O zamandan beri, Charlotte en muhteşem bebek kadına sahipti – yılda bir fark yaratıyor!

Tekrar birlikte olmak bir zevk.

Beyaz Hart Hotel’de başlamış olduğumuz gibi toplanmamız da gülüyor. Bu binanın perili olması gerekiyordu ve hayalet turları yönetiyor, ancak konuşacak çok şeyiniz olduğunda arkadaşlarla oturmak için harika bir bar.

St Albans’ın pub turu, botta (karakter dolu) durakların yanı sıra Peahen (büyük yemek ve bira bahçesi) ile devam ediyor.

Bir gece önce kasaba ile yürürken, sevimli bir kafe gördük ve sabah ilk şey oraya geri döndük. Görünüşe göre Nkora Cafe için açılış günü olduğu için zamanlamamız doğru ve ücretsiz kahve sağlıyorlar.

Ve İngiltere’de bazı korkunç kahve deneyimlerinden sonra, bu tavsiye edebileceğimiz bir şey. Bir Avustralyalı ve minimalist bir iç mekan ve uygun büyüklükte kahve fincanları ile Japon kafe arasında bir haç gibi görünüyor. (Burada kahve kaseleri ne var?!)

Yeniden ödüllendirdi, Anna’yı muhteşem St Albans’ın daha fazlasını göstermek için yola çıktık.

Kasaba ile dolaştıktan sonra manastıra gidiyoruz.

St Albans’ı birkaç kez ziyaret etsek de, bu bizim için ilk kez bir TARDIS gibi. 8. yüzyıldan beri ibadetin bir yeri olduğu ve mevcut binanın bölümleri 11. yüzyıla kadar uzanıyor.

Bize St Alban tapınağını göstermek ve bize tarihin daha fazlasını anlatmak için son derece heyecanlı katedralde güzel bir rahiple sohbet etmeye başlıyoruz. Birisi bir konu hakkında tutkulu olduğunda, onu gerçekten hayata geçirir. Bu konuşmalar, seyahat ederken aklınızda bulundurduğunuz anlardır.

Seyahat ederken de her zaman bakmak için unutmayın!

Manastır ve eski Roma duvarı arasında, inanılmaz bir tarihe sahip bir bina daha keşfedeceksiniz.

Ye Olde Fighting Cocks, Britanya’daki en eski pub için gerçek bir rakip ve 8. yüzyıla kadar uzanıyor. Manastırın yanı sıra Oliver Cromwell’in atını burada çubuğa bağladığı belirtildi.

Bu pub, St Albans’ta mutlak bir zorunluluktur – sadece yürürken başınızı izleyin!

Bölgesel kültürün tadını çıkardıktan sonra, diğerlerini görmek için geri döndük ve geleneksel bir İngiliz gün batımına muamele gördük.

Dünyanın dört bir yanındaki arkadaşlarınız çevrimiçi olduğunda, burada zamanımızı sevdiğimiz gibi yetişmek için elinizden gelen her anı alırsınız.

Sonraki durak Londra, en eski ve en sevgili arkadaşlarımdan birini ve güneşin hala parladığını görmek için Londra!

Böyle günlerde, Londra’da çevrimiçi olup olamayacağımızı sorgulamaya başlıyoruz… Seyahat ederken bunu hiç yaptınız mı?

Ama sonra bir tüp grevi vardı, aynı zamanda paketlenmiş bir trenin gerçekten neye benzediğini aklımızda tuttuk. Yürümek için böyle muhteşem bir gün geçirdiğimiz için son derece mutluyduk.

Arkadaşımı tatmin etmeden önce biraz zamanla, Londra’da bir devirme için nerede duracağını keşfetmek için cin kraliçesine güvendik. Programın parlak bir liste ile geri döndü ve çok geçmeden kendimizi Duck & Waffle’a gitmek için 40. kat kadar asansörde keşfettik.

Tam burada restoran 24 saat açık, bu yüzden bir gecikme yakalanan gezginler için mükemmel bir alan. Karışık içecek listesi de oldukça harika. Biz manzaraya katılırken bazı yeni (bize) cinleri denemeye karar verdik.

Bir çatı barı veya manzaralı bir restoran varsa, yukarı çıkmayı seviyorum – keşfedeceğim!

40. katın çoğunu alan ördek ve waffle, gün doğumu ve pencerelerinden gün batımının en iyisini yakalar, böylece gün boyunca görünüm değişiklikleri.

Londra’nın bu bölgesinde çok fazla bina oluyor ve her zaman şehri izleyebiliyoruz.

.Çatı manzaraları hakkında sevdiğim başka bir şey şehrin büyük fotoğraf sahneleri. Binalar arasında Finsbury Sirk ağaçlarını görmek gibi.

Arkadaşım biraz kültür almayı önerdi, bu yüzden “Asya Çağında Avrupa’nın geleceği” hakkında bir konuşma için İngiliz Müzesi’ne gitiyoruz. Akşam yemeğinde tartışmak için bize harika fırsatlar sunuyor.

Londra’daki müzelere bayılıyorum. Burada saatler geçirebileceğiniz kadar çok ücretsiz galeri de var.

Jim’in yeni bir romantizm olduğunu anlamayabilirsiniz. Burger gibi yeni değil, ancak @Berromance Instagram hesabı, seyahatlerinde karşılaştığı en iyi demleri takip ediyor.

Craft Beer Co Close-By adlı bir bar olduğunu gördüğümde, uğramak zorunda kaldık. Onlar saçma ve şişeleri ve Jim özellikle çekirdek bira fabrikasını sevdi. Bu, Londra’da çatlak sıcak bir günde son derece hoş bir durak oldu.

Ama mükemmel hava durumu koşusu durdurmak zorunda kaldı, bu yüzden Londra’da son derece ıslak ve komik bir gün geçirdik.

Bu hava durumu ile tam olarak nasıl sunacağımızı unuttuğumuza inanıyorum ve hala doğal rota aracılığıyla her yerde yürüme planımızla devam ediyor.

Görünüşe göre Londra’daki turizm günümüzle bize karşı her şey. Kanlı Kule Londra Kulesi’nde kapalı, Buckingham Sarayı kapalı, Westminster Abbey’in açık sürelerini saat 13: 00’de kapandığı gibi 10 dakika ve büyük Ben iskele altında!

Yine de bir telefon kutusu ile geleneksel bir turistik resmi için her zaman bir şans var. Arkadaşım ısınmak için yakın bir kafe keşfetmek istiyor!

Son bir müzeyi deniyoruz, ancak Churchill Savaşı alanlarındaki kuyruk köşeye gidiyor ve hareket etmiyor bile. İngilizlerin hala Churchill’in rousing’inin “bayrak etmemesi ya da başarısız olmaması” için nasıl yaşadığı gibi tam olarak nasıl yaşadıklarını seviyorum. Sonunda gideceğiz. ”

Müzelerdeki fişi çekiyoruz ve kuru giysilere modifikasyona geri dönüyoruz. Yağmurda 16 bin basamak üzerinde yürüdük oldukça etkilendim.

Akşam yemeği için arkadaşlarımız bize Frontline Club restoranı götürüyor. Frontline Club’ın zemin katında olduğu gibi, mevsimsel çağdaş İngiliz yemekleri sunan harika bir alan. Magnum Professional Fotoğrafçılardan Duvarda en inanılmaz resimler de var.

Güneş, Londra’daki son günümüz için geri döndüğü için, yağmurun hava durumu şansımız üzerinde bir bip olması gerekir. Ulusal Portre Galerisi’ne (en sevdiğim alanlardan biri – burada her zaman harcayabilirim!) Gitmek istedim ve biraz da sınır alıyoruz.

Bu, Kraliyet Sanat Akademisi’nde Cornelia Parker tarafından psikobarn. Kısmen Norman Bates’in evinde modellenen, bir film seti gibi geliştirildi.

Fotoğrafımızdan sanat tavsiyesini alabilirseniz size 10 puan….!

Ritz’in dış kısmında ışık oynuyor ve yine Londra’daki güneş ışığında güneşleniyor, burada tekrar yaşıyor olsaydık kendimize hayatın nasıl olacağını soruyoruz?

Bu yüzden gezimiz neredeyse sona erdiğinde, tam olarak ne kadar şanslı olduğunu düşünüyoruz. Bunu arkadaşlarımız ve ailemiz olmadan yapamadık. İki kıtada yaşamak her zaman bir tehlike oluşturur, ancak birlikte olduğumuz her andan en iyi şekilde yararlanırız.

Umarız düzenli topar yayınımızdan hoşlanırsınız, arkadaşlarla yetişmek bizim için harikaydı. Umarız St Albans’ı yer listelemenize de koymuş olabilir!